برنامه نویسی اندروید در تبریز

شنبه 14 اسفند 1395
14:20
تجارت گستر شهریار

با توجه به گسترش استفاده از تلفن های همراه طراحی اپلیکیشن در تبریز همانند دیگر شهرها گسترش یافته است . برای حضور قدرتمند در عرصه رقابت با رقبا باید خود را با تغییرات هماهنگ کرد و همیشه یک گام جلوتر از رقبا حرکت کرد .

رواج استفاده از گوشی های موبایل موجب شد بسیاری از افراد یا شرکت ها به دنبال طراحی اپلیکیشن اندروید در تبریز باشند زیرا هر اپلیکیشن کاربردی می تواند به صورت میانگین 40 هزار دانلود در سراسر کشور داشته باشد .

 

یکی از زبان های برنامه نویسی تلفن های هوشمند اندروید است . سیستم عامل اندروید از پشتیبانی شرکت قوی و به نام گوگل در عرصه نرم افزار بهره برده و یک سیستم عامل متن باز می باشد .

فروشگاه نرم افزار اندروید دارای تعداد کاربران حدودا یک میلیارد در جهان است که با طراحی یک برنامه یا به طور کلی نرم افزار اندروید موفق می توان آینده شغلی خود را تامین کرد .

سیستم عامل اندروید در تبریز نه تنها در گوشی های همراه بلکه بر روی تبلت ها ، تلویزیون ، عینک و ابزار های نوین دیگر نیز رواج یافته است . این مورد می توان موفقیت برنامه نویسی اندروید در تبریز و دیگر شهرها را در آینده تضمین نماید .

تعداد کاربران اندروید علاوه بر تعداد بالا دارای تنوع می باشند یعنی هر افراد با هر سن و سالی از اندورید استفاده می کنند و این موضوع نیز محدودیت برای طراحی اندروید در تبریز را از بین می برد . زیرا شما با برنامه نویسی اندروید برای هر سن و هر تخصص بازار هدف خود را دارید . دانشجویان ، پزشکان ، مهندسان ، معلمان ، خانم های خانه دار و …

 

منبع : برنامه نویسی اندروید در تبریز

 

[ بازدید : 239 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی سایت در تبریز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]