انواع روتاری جوینت

پنجشنبه 18 خرداد 1396
11:02
تجارت گستر شهریار

انواع روتاری جوینت

انواع روتاری جوینت در صنعت وجود دارد که هر کدام با توجه به کاربرد آن استفاده می شود . در این مقاله به معرفی انواع روتاری جوینت ها می پردازیم . بسیاری از بخش های روتاری جوینت معبر های چندگانه را بهم وصل می نمایند ,بعضی از انها برای تحت کنترل دراوردن شرایط خاص طراحی شده اند. مثلا روتاری جوینت خاصی وجود دارد که همزمان باید چندین ماده عبور دهد.

روتاری جوینت از نوع مستقیم و سرراست ماده را مستقیما از روتاری به بیرون انتقال میدهد.نوع دیگری از روتاری جوینت ,معبر زانویی نام دارد که باعث می شود که ماده از مانع وچندین معبر عبور کند.روتاری جوینت چند معبره بیشتر به سیلندر سوراخ شده شباهت دارد.در روتاری جوینت های چند معبره ,فضاهای اتاق مانندی وجود دارد که بوسیله معبرهای روتاری جوینت از هم جدا شده اند تا ماده درون روتاری جوینت را از هم جدا نگه دارند.این نوع از روتاری جوینت ها بیشتر در صنایع پلاستیکی و دیگر محصولات نفتی استفاده میشود.

منبع:انواع روتاری جوینت


[ بازدید : 244 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی سایت در تبریز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]