عایق صوتی برای سقف ساختمان

دوشنبه 22 خرداد 1396
12:11
تجارت گستر شهریار

امروزه در مجتمع های مسکونی و تجاری به دلیل کاربرد یونولیت برای حجم سازی در سقف یا کف طبقات مشکل انتقال صدا از سقف به طرف پایین به حدی زیاد شده که اکثر هم وطنان از این مشکل رنج می برند مشکلاتی از قبیل صدا های ضربه ای کوبه ای و حتی حرف زدن یا لوله هایی که از سقف اتاق عبور میکنند که در حال حاضر اکثرا این مشکل در ساخت و ساز مجتمع ها بیش از پیش شده و تا حدی پیشرفت کرده که گاهی منجر به تغییر مجتمع خود میباشند .

تکنولوژی ایزوبز

تاکنون مصالح و روشهای مرسوم جهت کاهش این صدا ها پاسخگو نبوده و همواره مردم نارضایتی نسبت به این موضوع دارند امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی عایق صوتی برای سقف ساختمان با محصول ایزوبز با ضخامت ۷ و ۱۵ میلی متری با کاهش ۳۵ الی ۵۰۰ دسیبل صدا ساخته شده است که دارای ویژگی ها و مزیتهای منحصر بفردی میباشد.

عایق صوتی ایزوبز با فناوری نانو تکنولوژی و ضخامت ناچیز و همچنین عمر بسیار طولانی بهترین عایق صوتی برای سقف میباشد .برای عایق صوتی سقف با این محصول ابتدا ضخامت مورد نظر را انتخاب کرده و سقف مورد نظر را با چسب مخصوص این محصول با کمک کاردک شیار دار آغشته کنیم و مانند موکت یا کاغذدیواری این محصول را بغل هم بدون گذاشتن کمترین درز نصب نماییم.

عایق صوتی سقف در ساختمان هایی که در حال احداث میباشند معمولا بین طبقات بعد از بتن ریزی استفاده میشود ولی از آنجایی که اکثر مجتمع ها با در نظر نگرفتن عایق صوتی برای سقف ساختمان ساخته میشوند این محصول را میتوانید بعد از احداث مجتمع ها نیز استفاده نمایید .

چند مورد از مزیت ها و ویژگی های عایق صوتی برای سقف ساختمان

این محصول به صورت رولی تولید شده و حمل و نقل آن آسان می باشد عرض این محصول ۱ متر و طول محصول ۱۵ متر میباشد که به اندازهای مورد نیاز برش داده و نصب می گردد .
عایق صوتی
عایق حرارتی
ضد رطوبت
ضخامت ۷ و ۱۵ میلی متری
دارای تائیدیه بهداشت
دارای برگ تائیدیه اروپا
عمر بسیار طولانی
تولید با فناوری نانو
دارای برگ گارانتی
سازگاری با همه ملات ها
غیر قابل اشتعال

منع:عایق صوتی برای سقف ساختمان


[ بازدید : 288 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی سایت در تبریز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]