عایق صوتی برای کف ساختمان

سه شنبه 23 خرداد 1396
12:58
تجارت گستر شهریار

در یک مجتمع مسکونی و یا مجتمع های تجاری ساکنین آنها همواره با مشکل تبادل صدا بین طبقات ناشی از ضربات پا و سایر صداهای مزاحم از طبقات بالا به پایین روبرو بوده‌اند. که در حال حاضر اکثرا این مشکل در ساخت و ساز مجتمع ها زیادتر شده و تا حدی پیشرفت کرده که گاهی از طبقات پایین هم صدا به طبقات بالاتر از خود به گوش می رسد.

تاکنون مصالح و روشهای مرسوم جهت کاهش این صدا ها جوابگوی بشر نشده و همواره نارضایتی نسبت به این موضوع در سطح خیلی بالایی به گوش می رسد. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی محصولاتی با مزیت های کاهش صدا برای عایق صوتی کف ساخته شده اند که هر کدام از محصولات دارای ویژگی ها و ضخامت و اندازه های متفاوتی هستند که هر کدام به میزان قابل توجهی کاهش دسیبلی دارند .

عایق صوتی ایزوبز

در میان این محصولات عایق صوتی ایزوبز با فناوری نانو تکنولوژی و ضخامت ناچیز و همچنین عمر بسیار طولانی پاسخگوی نیاز بشر میباشد .برایعایق صوتی برای کف ساختمان با این محصول نسبت به ضخامت کاهش صدا ما بین ۳۵ دسیبل برای ضخامت ۷ میلی متری و کاهش ۵۰ دسیبل برای ضخامت ۱۵۵ میلی متر امکان پذیر می باشد . برای کسانی که در صنعت ساختمان و دیگر صنایع فعالیت دارند و در پی محصولی برایعایق صوتی کف میباشند .

بد نیست چند مورد از مزیت ها و ویژ گی های این محصول را با دیگر محصولات مقایسه کنند . این محصول به لحاظ سادگی در حمل و نقل بصورت رولی که هر رول با عرض یک متر و با طول ۱۵ متر که با کمترین وزن ممکن (۱۵ کیلو) تولید شده و امکان نصب سریع توسط خریدار به صورت عمودی و افقی فراهم نموده است. کافیست کل سطوح مورد نظر توسط خریدار چسب کاری شده و مثل موکت این محصول را نصب نمایند.

در روشهای معمول پس از کف‌سازی اولیه که معمولاً یک بتن مگر می باشد سطح مورد نظر را تمیز و جارو می کنیم و عایق صوتی کف ایزوبز را بعد از چسب کاری سطح مورد نظر روی زمین پهن میکنیم و برشهای لازم در کناره ها را با تیغ انجام و سپس کف‌سازی نهایی بر روی محصول ایزوبز انجام می‌شود.

در زیر چند نمونه از ویژگی ها و مزیت های عایق صوتی برای کف ساختمان ایزوبز را شرح میدهیم.

عایق صوتی

عایق حرارتی

ضد رطوبت

ضخامت ۷ و ۱۵ میلی متری

دارای تائیدیه بهداشت

دارای برگ تائیدیه اروپا

عمر بسیار طولانی

تولید با فناوری نانو

دارای برگ گارانتی

سازگاری با همه ملات ها

غیر قابل اشتعال

منبع:عایق صوتی برای کف ساختمان


[ بازدید : 254 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی سایت در تبریز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]