عایق صدا

پنجشنبه 25 خرداد 1396
11:54
تجارت گستر شهریار

چکیده

انسان قادر است صداهای زیادی را به خوبی بشنودبعد از مشکل آلودگی هوا ، آلودگی صوتی در شهرهای بزرگ یکی از مشکلات اجتماعی به حساب می آید . وقتی درون یک اتاق ساکت نشستیم حدود ۳۰ دسیبل امواج صوتی در آن وجود دارد که ما قادر به شنیدن آنها نیستیم البته نه اینکه قادر نباشیم ولی چون به صورت مستمر در مکان های شلوغ قدم می زنیم یا فعالیت می کنیم سنسورهای شنوایی ما به آنها عادت کرده به همین دلیل هم هست که افراد از سنین میان سال به بعد دچار مشکل در سیستم شنوایی خود می شوند.

در این مقاله می خواهیم راهکارها و روشهایی را برای پیش گیری از این مشکلات و مقابله با برخی از صداهای آزار دهنده بیان کنیم.

مقدمه

عایق صدا برای کاهش صدا و عدم انتقال صوت از محیطی به محیط دیگر مورد استفاده قرار می گیرد ودر شکل ها و انواع مختلفی تولید و عرضه می گردد و بررسی مسائلی که یک مصرف کننده در انتخاب عایق مناسب دچار مشکل نشود یکی از نکات حائز اهمیت به شمار می رود . وزن مناسب ، جنس مرغوب ، نصب آسان محصول از نکاتی هستند که یک عایق صدا باید تمامی این موارد را در سطح بالا دارا باشد.

عایق صدا با نام تجاری ایزوبز توانسته تمامی نکات از جمله وزن مناسب ، جنس مرغوب و… را در خود جای دهد و به عنوان یک عایق مناسب برای مشکلات صوتی باشد.

عایق صدا چیست؟

برای کاهش انتقال صدا از محیطی به محیط دیگر (آلودگی صوتی) باید از پوشش هایی استفاده کرد که به آن عایق صدا یا ضد صدا گفته می شود.

این عایق صدا با نام تجاری ایزوبز (izobozz) با توجه به ساختارش و بهره گیری از فناوری نانو می تواند کاهش صدای چشم گیری داشته باشد . هر لایه ی این محصول ضخامت ۱۵ میلی متری دارد . به گفته کارشناسان و محققان هر لایه این عایق می تواند کاهش صدای ۵۰۰ دسیبلی را به همراه داشته باشد . عایق صوتی ایزوبز جدیدترین نسل عایق صدا در دنیا بوده که در بیش از ۲۰ کشور برتر دنیا به فروش می رسد.

منبع:عایق صدا


[ بازدید : 278 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی سایت در تبریز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]