قالب بتن

چهارشنبه 31 خرداد 1396
11:18
تجارت گستر شهریار

قالب فلزی ، قالب بتن و قالب فلزی بتن یکی از تولیدات تبریز صنعت می باشد که با توجه به کیفیت بالا ساخت و هزینه مناسب توانسته رضایت مشتریان خود را برآورده سازد . به طور کلی قالب بتن یک سازه موقت می باشد که از جنس فلز ، چوب ، آجر و … می باشد . در صنعت ساخت و ساز برای حفظ بتن تا زمانی که سخت شده و به مقاومت لازمه و کافی برسد از قالب بتن استفاده می شود .
قالب بتن از اجزایی همانند بدنه ، حایل ، پشت بند و … تشکیل میابد . همان طور که بیان شد قالب بتن از جنس و انواع مختلفی می باشد که انتخاب نوع قالب در زمان اجرا و هزینه پایانی پروژه تاثیر گذار می باشد . برای قالب بندی فونداسیون ، بهتر است از قالب فلزی بتن استفاده شود زیرا نسبت به سایر روش ها از استحکام و سطح شاقولی مناسب تری برخوردار است .
همچنین از قالب فلزی بتن در پروژه هایی با عمق پی زیاد و یا سطح قالب بندی فونداسیون کم می باشد استفاده می شود . برای اطلاعات بیشتر در زمینه انتخاب قالب بتن مناسب با تبریز صنعت در تماس باشید .

بعد از انتخاب قالب بتن مورد نظر و استقرار آن در محل مورد نظر باید آنها را با دقت بررسی نمود و درزهایی که احتمالا باعث بیرون زدن بتن می شود را پر نمود .
مواردی دیگری نیز وجود دارد که رعایت نکردن آنها می تواند موجب خسارت زدن به پروژه شود که در ادامه به مواردی اشاره می کنیم .
تراز بتن ریزی باید دقیقا تنظیم شود زیرا عدم دقت در این مورد می تواند باعث پر شدن یک قسمت و خالی ماندن قسمت دیگر شود . عملیات قالب بندب بتن باید توسط نیروی فنی مجرب و کارآزموده ای انجام شود . قطعات قالب باید با دقت بالا نصب شوند . تكيه‌گاه مناسب زير پايه‌هاي اطمينان و كافي بودن مهاربندي پايه‌هاي اطمينان از دیگر موارد حائز اهمیت می باشد . تبریز صنعت با سالها سابقه در این زمینه می تواند پاسخگوی تمامی نیازهای شما باشد . برای اطلاعات بیشتر درباره قالب فلزی بتن با شماره های 04132858192 – 04132858193 تماس بگیرید .

منبع:قالب بتن


[ بازدید : 293 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی سایت در تبریز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]