سینی نشا

پنجشنبه 1 تير 1396
15:04
تجارت گستر شهریار

سینی نشا

شرکت بنیان سازه پلاست بهترین تولیدکننده ی یونولیت بسته بندی و انواع سینی های پلاستیکی (پلی اتیلن ، ترموفرم) و سيني های يونوليتی (پلاستوفوم بسته بندی ) مخصوص کاشت نشاء و سینی نشا برای تمامی مصارف کشاورزی از جمله کاشت انواع بذر های گلخانه ایی ، انواع سبزیجات و صیفی جات، انواع گل ، محصولات غذایی ، گیاهان دارویی و… در اندازه استاندارد، ابعاد و حجم های متنوع و مختلف با بهترین سطح کیفیت، مناسب ترین قیمت و بهترین کارایی است.


سینی نشا یکی از محصولات مرغوب بنیان پلاست می باشد که از جمله ویژگی های سینی نشا بنیان پلاست مواردزیر می باشد.


دارا بودن آنتی یو ووی برای مقابله با پوسیدگی ناشی از نور خورشید

دارای حجم‌های مناسب برای انواع کشت‌ها

تهیه شده از بهترین مواد پلی اتیلی ( یونولیت بسته بندی )

قابلیت ضدعفونی و استفاده مکرر از سینی نشا (تا زمانی که سینی نشا از بین برود.)

نرم و قابل انعطاف بودن سینی نشا

سینی نشا با سایز بزرگ‌تر امکان نشاء خیار را فراهم می‌آورد علاوه بر تولید نشاء خیار، می‌توان از آن برای تولید و عرضه توت‌فرنگی نیز استفاده نمود.


اکثریت سینی‌های موجود در بازار بسیار خشک و شکننده می‌باشند اما سینی‌ های نشا ارائه شده توسط بنیان پلاست به علت تولید شدن از مواد پلی اتیلنی نه تنها شکننده نیستند بلکه به علت خاصیت گرمی پلی اتیلن ریشه نشاء در این سینی‌ها تشکیل می‌شود.


حجم سینی‌های موجود در بازار به هیچ عنوان با فضای مودر نیاز برای گیاه کشت شده در آن مناسب نیستند در حالی که سینی نشا تولیدی ما برای کشت انواع گیاهان در اندازه های مختلف تولید می شود.


برای پر کردن سینی‌ های نشا از خاک و ماسه استفاده نکنید این ترکیبات سفت و سنگین بود و ضدعفونی شده نیستند و شما در تولید و جابجایی و همچنین در هنگام کاشت با مشکل مواجه خواهید بود. از ترکیباتی که می‌توان به عنوان بستر کشت استفاده نمایید می‌توان به کوکوپیت، پیت‌ماست غنی شده و استریل، مخطولی از کوکوپیت و پیت‌ماست با یکدیگر و یا با پرلیت و یا ورمیکولیت اشاره نمود.


برای اطلاعات بیشتر از مزایای سینی های مخصوص نشا و قیمت آنها با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در این زمینه به شما مشاوره دهند.

منبع:سینی نشا


[ بازدید : 321 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی سایت در تبریز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]