طراحی سایت آگهی

پنجشنبه 8 تير 1396
13:16
تجارت گستر شهریار

طراحی سایت آگهی

از جمله نمونه سایت های طراحی سایت محبوب ، طراحی سایت آگهی می باشد . طراحی سایت آگهی امروزه در بین مردم بسیار رواج یافته است و بسیاری از مردم برای خرید و یا فروش کالاهای خود به این سایت ها مراجعه می کنند . به همین سبب می توان بازدید کنندگان و کاربران این سایت ها را به دو دسته تقسیم کرد . دسته اول کسانی که کالا و خدمتی را برای فروش و یا عرضه دارند . دسته دوم هم افرادی که قصد خرید کالایی را داشته و یا به دنبال خدماتی هستند و به راحتی می توانند با استفاده از قابلیت جستجو پیشرفته در طراحی سایت آگهی کالای خود را پیدا کرده و خریداری نمایند . در این سایت ها مردم آگهی های خود را به صورت رایگان یا با پرداخت پول ثبت می کنند . امروزه بازدید کنندگان سایت های آگهی در حال افزایش است .

در اغلب سایت های آگهی ثبت آگهی ساده رایگان می باشد و آگهی دهندگان می توانند بدون پرداخت هزینه ای آگهی خود را ثبت نمایند . به همین سبب سایت های آگهی از کاربران زیادی برخوردار هستند . وجود کاربران بالا موجب آگهی های بسیار می شود و این برای افراد آگهی دهنده مناسب نمی باشد . به همین سبب در سایت های آگهی امکان درج آگهی ویژه قرار داده شده است که آگهی کاربران با پرداخت هزینه ای مناسب در قسمت آگهی های ویژه و برجسته نمایش داده شود . صاحبان سایت های آگهی هم از این طریق می توانند به کسب درآمد بپردازند . از نمونه طراحی سایت آگهی موفق می توان به سایت دیوار و شیپور اشاره نمود که بازدید کنندگان بسیاری در سراسر کشور دارد .

منبع:طراحی سایت آگهی


[ بازدید : 293 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی سایت در تبریز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]