ساخت وب سایت فروشگاه اینترنتی

شنبه 15 مهر 1396
12:19
تجارت گستر شهریار

ساخت وب سایت فروشگاه اینترنتی از جمله فعالیت هایی است که شرکت وبیکس با سالها سابقه به انجام آن می پردازد . ساخت وب سایت فروشگاه اینترنتی برای معرفی و تبلیغ کالا و خدمات در عرصه اینترنت مناسب می باشد .

از رایج ترین نوع سایت ها می توان سایتهای فروشگاهی را نام برد .امروزه بسیاری از افراد قبل از رفتن به مغازه ها ابتدا نام کالای مورد نظر خود را در اینترنت جستجو نمایید .

با ساخت وب سایت فروشگاه اینترنتی شما می توانید گامی بلند در موفقیت خود و کسب درآمد بالاتر بردارید . برای اینکه شما بتونید مشتریان خود را از بازارهای فیزیکی به سمت بازارهای مجازی و سایت خود جذب نمایید باید نکاتی را رعایت نمایید . در ادامه به مواردی اشاره کردیم که رعایت آنها در ساخت سایت فروشگاه اینترنتی می تواند به شما بیشتر کمک نماید .

قیمت مناسب :

فروشگاه های آنلاین برای جلب و رضایت مشتریان خود می تواننید قیمت کالا های خود را پایین بیاوردند . کاربران باید یک مزیت در سایت شما ببینند تا برای خرید کالای شما ترغیب شوند . قیمت می تواند عامل موثر در جذب مشتری باشد .

تنوع محصولات :

بسیار تجربه نموده ایم که به مغازه ای مراجعه نموده و با عدم موجودی کالا مواجه می شویم و یا تعدادی ازاجناس مورد نظر ما در فروشگاه موجود نمی باشد .

شما می تواند با ساخت وب سایت فروشگاه اینترنتی و تنوع محصولات بالا به کاربرانتان در خریدشان کمک نمایید . برای مثال فروشگاه سوپرمارکت در فروشگاه های فیزیکی صرفا دارای محصولات سوپرمارکت می باشد در صورتی که با ساخت وب سایت فروشگاه اینترنتی مواد غذایی می توانید میوه و سبزی و مواد پروتینی را نیز به فروش بگذارید .

جوایز :

شما می توانید در طراحی سایت فروشگاهی خود خلاقیت به کار برده و هر چند مدت یک بار به مشتریان خود جوایزی را ارسال نمایید . این جوایز می تواند در قالب قرعه کشی یا برای افرادی با خرید با مبلغ مشخص داده شود . این موارد می تواند تاثیر بسیار مثبتی در افزایش مشتریان شما داشته باشد . البته ایده شما و جذابیت آن برای کاربران می تواند بسیار مهم باشد .

ادامه مطلب و منبع : ساخت وب سایت فروشگاه اینترنتی


[ بازدید : 301 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی سایت در تبریز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]