طراحی سایت پزشکی

يکشنبه 10 بهمن 1395
12:40
تجارت گستر شهریار

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی یکی از نمونه سایت هایی است که تجارت گستر به طراحی آن فعالیت داشته و نمونه کارهای بسیاری در این زمینه ارائه نموده است . در ادامه به لزوم طراحی سایت برای پزشکان می پردازیم .
با گسترش روز به روز استفاده از اینترنت راه اندازی و طراحی یک وب سایت برای انواع مشاغل امری لازم و ضروری تلقی می شود . یکی از مشاغل بسیار با اهمیت در جوامع صنف پزشکی می باشد. روزانه تعداد زیادی از مردم با جستجو در اینترنت به دنبال آشنایی با انواع بیماری و روش های درمانی آن ها هستند . همچنین به دنبال یافتن اطلاعاتی از بیماری های اطرافیان خود هستند و وجود سایتی در این زمینه که اطلاعات کاملی در اختیار قرار دهد می تواند برطرف کننده نیاز قشر زیادی از مردم باشد .

 

امکانات طراحی وب سایت پزشکی :

1- نوبت دهی آنلاین :

با طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی ، بیماران می توانند با مراجعه به سایت و مشاهده زمان های خالی برای هر پزشک ، زمان مورد نظر خود را رزرو نمایند . که این امر با توجه به دسترسی در هر ساعت از شبانه روز به سایت و عدم نیاز به مراجعه حضوری بسیار مطلوب می باشد . همچنین در وقت پزشکان نیز صرفه جویی می شود زیرا پروسه نوبت دهی دیگر وجود نداشته و بیماران به راحتی خود این کار را انجام می دهند .
سایت نوبت دهی پزشکی طراحی شده توسط تجارت گستر به جدیدترین تکنولوژی مجهز بوده و از امکانات بالایی برخوردار است ، همچنین از رابط کاربری ساده ای برخوردار می باشد .

2- خدمات مشاوره :

با راه اندازی خدمات مشاوره در سایت پزشکان ، بیماران می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری از خدمات مشاوره ای پزشکان در اقصی نقاط کشور بهره مند شوند . بسیاری از بیماران تنها برای استفاده از مشاوره پزشکانی که در شهری خارج از محل سکونت شان است مجبور به مسافرت می شوند ، که علاوه بر خطرات ، هزینه هایی هم در بردارد .
در سامانه طراحی وب سایت پزشکی می توان سیستم مشاوره رایگان و یا حتی با پرداخت حق مشاوره راه اندازی نمود که از مناطق دور هم به راحتی بتوان دسترسی داشت .

منبع و ادامه : طراحی سایت پزشکی


[ بازدید : 224 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی سایت در تبریز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]