جاذبه های گردشگری وان

چهارشنبه 3 آبان 1396
12:05
تجارت گستر شهریار

جاذبه های گردشگری وان
شهر وان ترکیه جزء شهرهایی است که بین توریست ها آن طور که باید و شاید، شناخته شده نیست ولی اخیرا مورد توجه بسیاری از توریست ها، خصوصا ایرانی ها قرار گرفته است و می توان گفت تور وان اخیرا جزء تورهای محبوب و پر طرفدار ایرانی ها و خصوصا ایرانی های مقیم مناطق شمال غربی کشور، به جهت نزدیکی به این منطقه شده است.گرچه هدف اصلی اکثر مسافران تور وان ، خرید پوشاک و کالا به علت قیمت مناسب و کیفیت بالای اجناس می باشد، اما نباید قدمت تاریخی این شهر زیبا و کوچک نادیده گرفته شود و همیشه در تور وان دیدن مکان های توریستی و جاذبه های گردشگری این شهر زیبا توصیه می شود.

آبشار مرادیه
آبشار مرادیه، بخش مهمی از زیبایی های طبیعی آناتولی شرقی محسوب می شود، و از جمله مکان های دیدنی وان است. تور وان برای کسب آرامش و تفریح اغلب از شهرهای نزدیک و در تابستان برای پیک نیک آخر هفته ترجیح داده می شود و توصیه می شود اگر گذرتان به شهر وان افتاد حتما از این آبشار زیبا دیدن کنید. تور وان به تازگی این آبشار زیبا شروع به جلب توجه گردشگران خارجی نیز کرده است.

[ بازدید : 281 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی سایت در تبریز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]