ورق آهنی

شنبه 2 دی 1396
10:36
تجارت گستر شهریار

ورق آهنی در تبریز در انواع گوناگون با استفاده از آخرین و پیشرفته ترین متد های حاضر در دنیا ساخته می شوند . از آنجایی که ورق های آهنی با فلزی براساس کاربردی که دارند تهیه میشوند بنابراین این محصول صنعتی بسیاری از صنایع را نیازمند خود کرده است ، ازجمله انواع این ورقها میتوان به ورق آهنی در تهران و تبریز اشاره کرد که در صنعت خودرو سواری بسیار کارآمد می باشد .

برای ساختن بسیاری از قسمت های اتومبیل های پیشرفته ی امروزی از ورقهای روغنی بهره میبرند این ورقها به دلیل خاصیت ضد زنگ خود بسیار مناسب میباشند از آن جمله قسمتهای اتومبیل که توسط ابن ورقها ساخته میشوند و شاید همه متوجه آن بشوند حتی کسانی که اطلاعات زیادی در مورد اتومبیل ندارند ، میتوان به اگزوز آن اشاره کرد ، یا میتوان از ورقهای گالوانیزه که به صورت اصطلاحی حلب اندود نیز گفته میشنوند نام برد .

شما نیز میتوانید جهت اطلاع از آخرین موجودی انبار و یا خرید و فروش ورق آهنی در تبریز ، تهران و همچنین آخرین قیمت ورق آهنی در تهران و قیمت ورق آهنی در تبریز و سایر شهرها و کمک گرفتن از مشاورین باتجربه ی ما با شماره های ۴-۳۴۲۱۰۱۳۱-۰۴۱ و ۳۴۲۱۶۷۳۲-۰۴۱ و ۵-۳۳۹۳۷۹۸۴-۰۴۱ تماس حاصل نمایید.


[ بازدید : 285 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی سایت در تبریز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]