سفر به وان

شنبه 9 دی 1396
14:06
تجارت گستر شهریار

برای سفر به شهر وان و ورود به کشور ترکیه از مرز رازی 4 راه ، پیش روی مسافرین است:


1) سفر با قطار

عموما سفر تور وان با قطار، به عنوان گزینه ای راحت و امن در نظر گرفته می شود، و از امنیت بالایی برخورداراست و سالهای قبل قطار از تبریز به وان دایر بود ولی بعدا به خاطر نا امنی های مسیر بعد مرز رازی تا وان ،این قطار برداشته شد
به تازگی ریل باس تبریز-مرز رازی دایر شده است که گزینه ی مناسبی است.

تور وان از تبریز به این صورت که مسافران باید با قطار از تبریز تا مرز رازی را طی کنند و بعد عبور از مرز ادامه یمسیر را با ون های ترک (دلموش ها) که کرایه ی هر نفر در زمان فعلی 20 لیر است، طی کنند.(این دلموش هاموظف هستند ، مسافر را به ازای 20 لیر به هر نقطه ای از وان ببرند بجز فرودگاه که کرایه اش بیشتر است)


2) سفر با خودرو شخصی تا وان

سفر با ماشین شخصی تا وان، تور وان شاید راحت ترین نوع سفر زمینی باشد ولی معایبی نیز دارد که در زیر به توضیح آنها می پردازیم.

1) خستگی ناشی از رانندگی طولانی

2) هزینه ی بالای کاپوتاژ خودرو و بیمه خودرو

3) عدم اطمینان به مسیر و جاده در صورتی که قبلا این مسیر تور وان را تجربه نکرده اید و آشنایی ندارید.

4) وجود مشکلات پارک، در مقصد

3) سفر با خودرو شخصی تا مرز

در این مورد که به نسبت مورد قبلی گزینه بهتریست شما با خودرو شخصی تا دم مرز می روید، و خودرو را در پارکینگ مرز رازی پارک کرده و ادامه مسیر را بعد از عبور از مرز با ونهای ترک(دلموش) که کرایه ی هر نفر 20لیر می باشد طی می کنید.

1) سفر با تور های مسافرتیسفر با تور های مسافرتی تور وان از تبریز هم که به عنوان راحت ترین و آسوده ترین روش در نظر گرفته می شود، و هیچ یک از دغدغه های موارد بالااعم از وسیله ی رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، یافتن هتل مناسب و ... را ندارد.



[ بازدید : 288 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی سایت در تبریز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]