تخته زیرپایی

سه شنبه 4 ارديبهشت 1397
11:41
تجارت گستر شهریار

در انواع عملیات ساختمانی از تخته زیر پایی استفاده می شود .در عملیات ساخت و ساز بسیاری اوقات نیاز است تا کارگران از تخته ای برای زیر پای خود استفاده نمایند .
تخته بنایی نیز به همین سبب دارای کاربرد بالایی می باشد .
تخته بنایی یا تخته زیرپایی با توجه به مکان قرار گیری و کاربرد آن دارای انواع مختلفی می باشد که شما با توجه به نیاز خود می توانید نوع خاصی را سفارش دهید .
از تخته زیرپایی در گچ کاری ساختمان ، گچ کاری سقف ، گچ کاری دیوار ، رنگ آمیزی دیوار و سقف ها ، تعمیر و ساخت قسمت های مختلف ساختمان و … استفاده می شود .
کارگران با قرار گرفتن بر روی این تخته ها راحت تر می تواند عملیات ذکر شده را انجام دهند . تخته بنایی بر روی داربست فلزی و چوبی ساختمان قرار می گیرند و حرکت کارگران را در قسمت های مختلف آسان تر می کنند .
تخته زیرپایی در کشور ما در دو نوع رایج می باشد .
تخته زیرپایی روسی
تخته بنایی روسی از کیفیت بالایی برخوردار است . در ایران نیز شرکت های بسیاری به عرضه تخته زیرپایی اقدام می کنند .
تبریز صنعت نیز به عنوان یک شرکت معتبر در زمینه تولید و عرضه تخته روسی ، پلی وود ، تخته چندلایی ، تخته بنایی تبریز یا تخته زیر پایی تبریز و … می باشد که در این زمینه فعالیت دارد .
تخته بنایی ایران با طول حدود 4 متر عرضه می شود . ضخامت تخته زیرپایی نیز معمولا 5.2 می باشد . تخته بنایی در عرض های مختلف تولید می شود و معمولا در عرض های 10 – 12 – 15 سانتی متر می باشد . این عرض متغیر موجب می شود از این تخته به راحتی در مکان های مختلف و بر روی داربست های مختلف استفاده نمود .

[ بازدید : 766 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی سایت در تبریز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]