گیت فروشگاهی

شنبه 12 خرداد 1397
9:48
تجارت گستر شهریار

در فروشگاه ها و مغازه های بزرگ به خصوص در مکان هایی که دارای مشتریان زیادی می باشد ، باید از لحاظ امنیت مورد بررسی قرار گرفته و ایمنی را تا حد امکان رعایت نمود .
در کلان شهر تبریز نیز فروشگاهها و مراکز خرید بسیاری وجود دارد که مجهز به سیستم امنیتی شده اند .
از جمله سیستم های امنیتی که امروزه در فروشگاه ها استفاده می شود ، دوربین مداربسته و گیت فروشگاهی در تبریز می باشد .
گیت های فروشگاهی به دلیل کارایی و کاربرد خوب و ایمنی بالا مورد محبوبیت بوده و بسیاری از فروشگاه از گیت فروشگاه هایی در تبریز استفاده می نمایند .

حتما شما نیز در فروشگاه های بسیاری گیت های فروشگاه های یا گیت های امنیتی را دیده اید .
برای استفاده از گیت فروشگاهی ابتدا بر روی تمامی محصولات تگ و یا لیبل امنیتی نصب می نمایند ، سپس بر روی درهای خروجی گیت های فروشگاهی نصب می شود.
گیت های فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی با خروج هر نوع محصول دارای لیبل امنیتی هشدار می دهد و به این ترتیب هیچ محصولی را قبل از پرداخت هزینه و باز نمودن لیبل امنیتی نمی توان از در فروشگاه به بیرون برد . گیت های فروشگاهی با استفاده از آنتنی که دارند خروج محصولات دارای لیبل و یا تگ را سریعا تشخیص داده و با پخش آژیر مانع از خروج اجناس دزدی می شوند.
[ بازدید : 768 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی سایت در تبریز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]