روتاری جوینت چیست

چهارشنبه 17 خرداد 1396
11:12
تجارت گستر شهریار

روتاری جوینت برای انتقال مایع مانند آب ، هوا ، روغن هیدولیک ، خنک کننده و بخار از منابع ساکن به قطعات چرخشی به کار می رود .
شیر روتاری جوینت در طیف گسترده ای از صنایع از جمله اتوماسیون کارخانجات ، تجهیزات سنگین ، بسته بندی ، پزشکی ، نفت و گاز ، هوا فضا و … استفاده می شود .

مفصل گردان ( مفصل چرخشی ):

مفصل گردان یا مفصل چرخشی قطعاتی دقیق برای ارتباط بین لوله های ثابت و قطعات دوار ماشین آلات می باشند . و باعث انتقال مواد گازی ، مایع و یا نیمه جامد به ماشین آلات می شوند . همچنین بسته به کاربرد آن می تواند بیش از یک کانال داشته باشد .. تعداد کانال ها از ۲ تا ۳۵ کانال متفاوت است .

تعمیرات روتاری جوینت :

از جمله خدمات شرکت هیدروتب تعمیرات روتاری جوینت می باشد . در صورت ایراد در انواع روتاری جوینت شما می توانید با مراجعه به شرکت ما و یا تماس با ما اطلاعاتی کسب کنید.

قیمت روتاری جوینت :

روتاری جوینت در انواع مختلف و متفاوتی وجود دارند که قیمت آن ها با توجه به کاربرد و کیفیت آن ها متفاوت می باشد. هیدروتب هم انواع روتاری جوینت ها را برای کاربرد های مختلف تولید و عرضه می کند . همچنین برای رفاه حال مشتریان خود قیمت روتاری جوینت خود را کاهش داده است .

منبع:روتاری جوینت چیست


[ بازدید : 247 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی سایت در تبریز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]