طراحی سایت فروشگاه کتاب

يکشنبه 30 مهر 1396
16:21
تجارت گستر شهریار

طراحی سایت فروشگاه کتاب


با گسترش دنیای اینترنت بسیاری از کتاب فروشی ها دست به طراحی سایت فروشگاه کتاب زدند.طراحی سایت فروشگاه کتاب به کتاب فروشی ها کمک میکند که مشتریان جدیدی را از طریق دنیای وب پیدا کنند و از طرفی مشتریان حضوری هم تمایل بیشتری به خرید اینترنتی پیدا میکنند زیرا با یک جستجو ساده در اینترنت کتاب مورد نظرخود را با قیمت مناسب در کتاب فروشی های نزدیک محل خود پیدا کرده و آن را خریداری مینمایند.



شرکت وبیکس یکی از شرکت های خوب و فعال در زمینه طراحی سایت فروشگاه کتاب هست که میتوانید با خیال آسوده همه چیز را به ما بسپارید.



امکانات طراحی سایت فروشگاه کتاب :




معرفی کامل فروشگاه کتاب به مشتری ها


دادن اطلاعاتی مانند نام فروشگاه ، شماره تلفن فروشگاه و آدرس دقیق فروشگاه روی نقشه گوگل تا کاربران به راحتی بتوانند فروشگاه شما را پیدا کرده و کتاب مورد نظر را خریداری کنند.


قابلیت جستجو پیشرفته


تعداد کتاب های موجود در یک فروشگاه بسیار زیاد است و پیدا کردن یک کتاب برای کاربران اینترنتی میان خیل عظیمی از کتاب ها کاری سخت و طاقت فرساست. به همین علت می توان در طراحی سایت فروشگاه کتاب جستجو پیشرفته قرار داد تا کاربران با نوشتن نام کتاب به راحتی به کتاب مورد نظر خود دست یابند.



البته طراحی سایت فروشگاهی لزوما نیاز به داشتن مکان مشخصی ندارد بسیاری از فروشگاه های اینترنتی موفق در این زمینه دارای مکان مشخصی نیستند و کتاب را درب منزل مشتری تحویل داده و در مکان هزینه را دریافت میکنند که یکی از مزایای طراحی سایت فروشگاه کتاب است که باعث صرفه جویی در هزینه های مکان فروشگاه کتاب میشود


شما در سایت وبیکس میتوانید قالب های متعدد فروشگاه کتاب را مشاهده و قالب مناسب با علایق خود را انتخاب کنید و تا حد امکان تغییرات و سفارشی سازی های مورد نیاز خود را از ما بخواهید. برای اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی وب سایت فروشگاهی با ما تماس بگیرید .


[ بازدید : 315 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی سایت در تبریز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]